poniedziałek, 2 maja 2011

Reports from the Botanical Garden

Dodaj obrazDodaj obrazDodaj obrazDodaj obraz
Wiem,że pisałam,że nie będzie posta,ale jestem już dawno zdrowa także post również się pojawił.Przepraszam,że dopiero teraz.Wczorajszy dzień spędziłam bardzo miło w pięknym ogrodzie botanicznym.Jedynie ubolewam nad pogodą,gdyż temperatura nie była specjalnie wysoka i rzadko świeciło słońce.Marzyła mi się sesja w sukience,ale pogodzie widocznie nie.No cóż,może innym razem;) A dzisiaj prosty zestaw w sam raz na taką pogodę składający się głównie z jeansu.


Zdjęcia Agnieszka/spodnie-second hand;kurtka-second-hand;chusta-second-hand;torebka-H&M;trampki-Adio;pierścionek-House

Na koniec chciałabym wam przedstawić moją nową miłość z biżuterii.Udało mi się kupić go niedawno i strasznie się w nim zakochałam.Naszyjnik z kłem!Niestety miałam go pod kurtką,także na zdjęciach go nie zobaczycie,ale zrobiłam inne zdjęcie:)


Niby zwykły naszyjnik,ale mnie strasznie zauroczył.

xoxo Ellies

7 komentarzy:

  1. fajne, wiosenne zdjęcia. :)

    C M O K!

    annaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie :)


    zapraszam do mnie:
    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplety z dżinsu świetny,twój outfit kojarzy mi się z komplecikami od Stelli McCartney S/S 11. Świetna stylizacja,a wisiorek też fajny,etniczny.
    Pozdrawiam.
    www.panna-toczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjęcia:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia,ciekawy zestaw stroju.

    zapraszam na : http://4seasons-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz tak sztuczne, wyuczone pozy, że w dupie szczypie. =,=

    OdpowiedzUsuń