środa, 11 maja 2011

Cobalt and dots in the main role







Nie będę dużo się rozpisywać.
Na dworze czuć już lato,pomimo tego,że jest jeszcze wiosna.
Co do dzisiejszego outfitu to główną rolę odgrywa tu kobaltowa bluzka i rajstopy w kropki.Do wakacji pozostał jeszcze miesiąc i parę dni,ostatnio do nauki zupełnie brakuje mi motywacji.Mimo tego bardzo rzadko dodaję nowe posty,ale zawsze coś mi wypada(zawsze!).
Ps:Chciałam się pochwalić nowym wisiorkiem DIY:)

Zdjęcia Malwina/bluzka-H&M;spodnie-H&M;sweterek-second-hand;rajstopy-sklep miejski;balerinki-no name;torebka-second-hand;wisiorek-DIY;pierścionek-stradivarius

xoxo Ellies

10 komentarzy:

  1. piękny set ! :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta rozyczka :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka ty chudziutka jesteś :o pozazdrościć ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie rajstopy w kropeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, ten out fit mi się bardzo podoba :) Pasek z Hello Kitty? :D Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skromnie ale z klasą. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodenki i rajty, prosto i na luzie:) Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń