piątek, 13 maja 2011

UWAGA!!!

KOCHANI!
Z paru powodów zmieniam adres bloga,a właściwie to całe konto na bloggerze.
Nie wiem co się dzieje,ale komentarze pod ostatnią notką zniknęły.Włamanie czy błąd bloggera?
Nie mam pojęcia.
Drugim powodem jest to,że nie mogę dodawać na tym koncie dużych zdjęć.
Jeszcze nie podjęłam decyzji co zrobić z tym blogiem,ale chyba na razie go zostawię,a po jakimś czasie zablokuję.Nie mam serca,aby go kasować w ogóle jest mi trudno przenieść się na innego bloga,gdyż przywiązałam się do tego i to dość mocno.
No cóż nie zostaje mi nic innego jak zaprosić was na nowe bloga:
www.elline-in-the-fashion-world.blogspot.com
Jak widać zmieniłam pseudonim z Ellies na Elline(czyt.Elin)Jeszcze raz zapraszam was na nowego bloga i zachęcam do dodawania się do obserwatorów:))

EDIT:My new blog www.elline-in-the-fashion-world.blogspot.com

xoxo

4 komentarze:

  1. Lovely blog and pics:)
    www.thebrunetteworld.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, który odbywa się na DIRTY-POISON.BLOGSPOT.COM
    Do wygrania buty, które sama możesz sobie wybrać ;)*

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla
    zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl Poleć znajomym

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele
    innych ciekawych mozliwości..

    dodatkowo za każdą poleconą i aktywną użytkowniczkę dostajesz kasę!
    więcej informacji na www.topModeo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń